Bij La Mina Catering streven wij naar een gastvrije, respectvolle en professionele dienstverlening. Wij zetten ons in voor ethisch en verantwoord ondernemerschap, en verwachten hetzelfde van iedereen die in contact komt met ons bedrijf. De volgende gedragsregels zijn van toepassing:
-
Geen Racisme of Discriminatie
La Mina Catering staat voor gelijkheid, respect en inclusiviteit. Racisme, discriminatie of enige vorm van haatdragende uitlatingen of intimidatie zijn strikt verboden. Wij behandelen alle klanten, leveranciers en partners met waardigheid, ongeacht hun afkomst, geslacht, seksuele voorkeur, religie of achtergrond. -
Politieke Neutraliteit
In onze dienstverlening houden wij ons strikt aan politieke neutraliteit. Wij gebruiken La Mina Catering niet voor het uitdragen van politieke standpunten. Persoonlijke meningen dienen gescheiden te blijven van de zakelijke omgeving, om een inclusieve en professionele sfeer te waarborgen. -
Geweld en Agressie
Geweld of agressief gedrag wordt te allen tijde afgewezen. Zowel fysieke als verbale agressie of intimidatie tegenover klanten, leveranciers of derden is onaanvaardbaar en zal leiden tot onmiddellijke beëindiging van de samenwerking of dienst. -
Alcohol en Drugs
Het gebruik van alcohol of drugs in verband met het leveren van cateringdiensten is verboden. Wij zorgen ervoor dat al onze diensten professioneel en verantwoord worden uitgevoerd. -
Fraude en Diefstal
Frauduleus gedrag of diefstal wordt niet getolereerd. La Mina Catering handelt te allen tijde met integriteit en verwacht hetzelfde van haar klanten en leveranciers. Dit omvat ook het zorgvuldig omgaan met zakelijke en persoonlijke gegevens. -
Beledigingen en Vernieling
Beledigende opmerkingen, intimidatie of het veroorzaken van schade aan eigendommen van La Mina Catering, haar klanten of leveranciers zal niet worden getolereerd. Een professionele en respectvolle benadering is altijd verplicht. Bij vernieling zal de schade achterhaald worden.
Bij La Mina Catering draait alles om vertrouwen, respect en het leveren van de beste service. Wij willen een veilige en positieve omgeving creëren voor al onze klanten en zakenpartners. Elke schending van bovenstaande gedragsregels kan leiden tot de beëindiging van de samenwerking.